diumenge, 29 d’abril del 2012

TETE D'AVAL RANXEROX + PRH 350mt 6b+

Preciosa combinació amb dificultats homogènies que solca els grisos murs de la Tete d'aval d'una manera directa i elegant. Excel.lents els quatre primers llargs de la Ranxerox amb un inici finet de gotes d'aigua, un segon llarg magnífic de desplom amb canto en diagonal i els dos següents per esplèndids i sostinguts murs de regletes i forats. 
El tram que correspon al Pilier Rouge d'Hedbo varia una mica i oferix una escalada amb més fissures i alguns desplomets que li donen a la via un ambient vertical i aeri fins al final. D'esta segona part de la via destaca el final del primer llarg, un preciós mur vertical de regletes netes, i el penúltim, un conjunt de xicotetes fissures desplomades amb bon canto que ens farà gaudir de valent.
Una vegada arribats a la repisa de dalt podem rapelar o continuar a l'esquerra cinc llargs més per la part final de la Ranxerox.



2 comentaris:

  1. Feia dies que et visitava per culpa de la nova aparença blogger, que m'ho posa difícl. No m'agrada gens la novetat, supose que és qüestió d'acostumar-nos. Les fotos, molt d'escalada.
    D.

    ResponElimina
  2. Que em visitaves o que no? Únicament vaig canviar un dia però vaig notar que la navegació era més complicada i la visualització de les fotos més lenta e incòmoda.
    D'altra banda el disseny amb postals donava oportunitat a que entrades més antigues fòren més fàcilment visibles per a la gent que va coneguent el bloc recentment.
    Però millor mantindre-ho com ara, així tampoc perd la seua identitat.

    ResponElimina